Saturday, February 14, 2009

Gifts for All My Friends..

Happy Valentines Day everyone here!!!
i love all of u!!! ^^
vincent, derek..baby ashie, joyee mui mui..my classmates..groupmates..frendas!!!!
who said valentines dat is juz to celebrate wif bf or gf huh?!
haha..anyway~ i got lyrics to gif u guys...
these songs are top in my list..

well..to those who juz started a new relationship..tian mi mi-ing..
i would like to share this song wif u guys lar~~ xoxo

张韶涵 - 乐园

准备一场表演
幻想美丽情节
对着你的微笑保持新鲜
踏进你的世界
开始浪漫冒险
不知不觉累积好多感觉
我想勇敢跨越
爱情这一条线
握着你的手就安心海角天
边看见梦的乐园
换上我的舞鞋
拥抱你的瞬间幸福整片蓝天
从第一次遇见
我一直相信能永恒到永远
我们的爱不灭

hope dat u guys will b happy together lar!!! XD

those who juz lost love...let me share wif u this song ba..xoxo..

分手快乐

我无法帮你预言委曲求全有没有用
可是我多么不舍朋友爱的那么苦痛
爱可以不问对错至少要喜悦感动
如果他总为别人撑伞
你何苦非为他等在雨中
泡咖啡让你暖手想挡挡你心口里的风
你却想上街走走吹吹冷风会清醒的多
你说你不怕分手只有点遗憾难过
情人节就要来了剩自己一个
其实爱对了人情人节每天都过
分手快乐 祝你快乐
你可以找到更好的
不想过冬 厌倦沉重
就飞去热带的岛屿游泳
分手快乐 请你快乐
挥别错的才能和对的相逢
离开旧爱 像坐慢车
看透彻了心就会是晴朗的
没人能把谁的幸福没收
你发誓你会活的有笑容泡
你自信时候真的美多了

dun feel sad k? life will get better..n u will meet sumone who will appreciate u, suits u in the end..when the time is rite..gd luck!!!

n also gd luck to those who are in a courtship...hope dat u can get ur mr right n ms perfect ASAP..hahaz..

as for myslf..im still single..still can flirt around wif diff guys..so guys..noe la..hehe..
(say till im pervert..==)

i will gif myslf this song..reveals my feelings..

学会

原来是晴天变成雨天
爱走了多远 遗留在昨天
辛酸只能强忍住不被发现
还记得那天你穿的球鞋
你最宝贝的黑白相间
我们肩并肩 走不到明天
终于我了解 爱有期限
也许放开后我才学会
两颗心不一定到永远
口袋里还收藏着那些 密语甜言当作纪念
手中握住了幸福画面
美好的总还值得怀念
就算你离我越来越远
再看不见我的转变
我微笑着和你拥抱道别
却模糊了最后一句再见

another song for me..

张韶涵 - 失忆

下雨后还给蓝天了
晴朗在分手后不算亏欠
跌跌撞撞的缠绵
认认真真的实现
这样谁不流泪
就当作最后亲吻吧
释放 在这事件中不算惩罚
热烈热烈的沉沦
冷冷淡淡的抽身
我算是残忍的吗
我如何假装我心里不再有你
沉溺后清醒你却是异常的平静
习惯慢慢失忆
这样就能转移自己
我发现我爱你就在这一瞬间
倾盆而下的却是你不安的阴天
毕竟我不慷慨
我并不想害自己

i miss u...
ok..crying..toddles..

No comments: